.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید رئیس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از ستاد اجرایی سفر نوروزی
رئیس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران درجمع خبرنگاران مستقر در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی تعداد کل مأموریت های انجام شده از ابتدای طرح نوروزی تاکنون را بیش از 2هزار مورد اعلام کرد و گفت: تعداد مراجعین خسارت دیده بر اثر سیل به بیمارستان‌ها 21مورد است که تاکنون گزارشی از بیماری های گوارشی در استان نداشتیم.
بازدید رئیس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از ستاد اجرایی سفر نوروزی

به گزارش شمال نیوز،یحیی صالح طبری با بیان اینکه از تاریخ 25اسفندماه سال گذشته تاکنون در حوزه بهداشت و درمان 2هزار و 266ماموریت انجام شد که نسبت به سال گذشته 6.8درصد کاهش داشت، گفت:تعداد 564مورد مأموریت تصادفی در سال جاری صورت گرفت که نسبت به سال گذشته 14درصد کاهش داشت.

وی با اشاره به کاهش 20.3درصدی فوتی ناشی از تصادف نسبت به مدت مشابه سال گذشته،افزود:در سال جاری 1هزار و 702مورد مأموریت غیرتصادفی انجام شد که نسبت به سال گذشته 4.1درصد کاهش داشت.
رئیس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان اینکه 90پایگاه امدادرسانی شهری و جاده‌ای به همراه 2دستگاه اتوبوس آمبولانس ، یک دستگاه بالگردو2دستگاه موتورلانس به ارائه خدمات درمانی می پردازند،ادامه داد:در حال حاضر 500نیروی عملیاتی در 20ایستگاه سلامت نوروزی جاده ای و شهری در ورودی شهرها مستقر است و امکانات درمانی به بیماران می دهد.
وی با اشاره به اینکه در زمان وقوع سیل دو موضوع تأمین نکات بهداشتی و امکانات درمانی دارای اهمیت است،افزود: امکانات درمانی به مراجعه کنندگان و در نظر گرفتن نکات بهداشتی در مناطق سیل‌زده مورد توجه نیروهای عملیاتی قرار گرفته وتاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر بیماری‌های گوارشی گزارش نشده است.
صالح طبری تعداد مراجعین خسارت دیده بر اثر سیل به بیمارستان‌های شهدای زیرآب، امام حسین«ع» نکاو هفده شهریور آمل را 21نفر عنوان کرد و گفت:از زمان وقوع سیل تاکنون، 15مصدوم تصادفی و یک مورد فوتی ناشی از ریزش سنگ داشتیم.
رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران با بیان اینکه میزان ترافیک و تصادف ناشی از آن در نواحی کناره دریا بیشتر از سایر مناطق است،افزود:با هدف انتقال سریع بیماران با ماشین به ساری دنبال آمبولانس دریایی هستیم اما هنوز امکانات مناسب برای آمبولانس پیدا نکردیم.1058/

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.356 seconds.